Sorry, your browser does not support inline SVG.

TRANSITIE IN PARTNERNETWERK – NEDERLAND

NUCROP, CROP.ZONE EN NUFARM KONDIGEN TRANSITIE IN NEDERLAND AAN

PERSBERICHT - TRANSITIE IN PARTNERNETWERK
PERSBERICHT -TRANSITIE IN PARTNERNETWERK – NEDERLAND

Aken, 2 oktober 2024 – Als onderdeel van onze voortdurende inspanningen om onze activiteiten in Europa te versterken en uit te breiden, zijn Nucrop, crop.zone en Nufarm verheugd om een transitie in ons Partnernetwerk in Nederland aan te kondigen. We zijn in de afrondende fase van het opzetten van van een nieuw partnerschap die de voortdurende levering van onze innovatieve oplossingen aan de Nederlandse markt zullen garanderen. Details over ons nieuw partnerschap zal in de komende weken bekend worden gemaakt.

Na een succesvolle samenwerking zal onze samenwerking met Kamps de Wild worden beëindigd. Kamps de Wild heeft sinds 2022 een belangrijke rol gespeeld bij de introductie Nucrop, een innovatieve electrische oplossing voor loofdoding in aardappelen, op de Nederlandse markt. We zijn dankbaar voor hun toewijding, professionaliteit en de solide basis voor de introductie van Nucrop in Nederland.
Graag willen we benadrukken dat beeindiging van onze samenwerking wederzijds is genomen om een soepele overgang voor onze klanten te garanderen. Ons toegewijde after sales team zal alle bestaande klanten en partners in Nederland tijdens deze transitie volledig blijven ondersteunen.

Onze focus blijft liggen op loofdoding aardappelen Loofdoding met NUCROP biedt naast efficiente loofdoding ook voordelen van meer opbrengst en optimale oogstmanagement. We zijn enthousiast over de nieuwe mogelijkheden die deze overgang met zich meebrengt en blijven ons volledig inzetten om de Nederlandse markt te ondersteunen met innovatieve en kosteneffectieve oplossingen.

We kijken uit naar verdere updates binnenkort en blijven vertrouwen in ons vermogen om te blijven groeien en waarde te leveren aan onze klanten.